#2016-07-27 04:30:37 

Dog

Użytkownik

Posty: 131

Skąd: Zakopane

Wiek: 48

W te gorące dni chciałem się z Wami podzielić takim spostrzeżeniem, że coraz więcej miejsc jest przyjaznych klientowi. W coraz większej liczbie lokalizacji mamy dostep do chłodnych wnętrz, do których aż chce się wchodzić. To dziala tez jak magnes marketingowy, bo jak tu się nie porozglądac po sklepie w którym jest przyjemnie.
#2016-07-27 04:51:10 

HybaONA

Użytkownik

Posty: 122

Skąd: Gdynia

Wiek: 25

Wiesz co nigdy o tym nie myślałam, ale faktycznie tak jest. Jak znam życie to sprzedawcy i właściciele zrobili to w duzej mierze dla swojej wygody. Tylko czasami ktos pomyślał o tym, że ten chłód może przyciągnąć klientów.
#2016-07-27 06:14:06 

Dog

Użytkownik

Posty: 131

Skąd: Zakopane

Wiek: 48

Zastanawiałem się też czy to kosztowna inwestycja. Jak ktoś zna temat to niech napisze. Bo mit mówi o tym, że klimatyzacja pożera bardzo dużo prądu, a ja słyszałem odwrotne opinie.
#2016-07-27 07:41:04 

GniewnyHubert

Użytkownik

Posty: 113

Skąd: Bydgoszcz

Wiek: 40

Ja znam, bo ostatnio montowałem taką klimatyzacje w moim markecie. Koszty operacyjne oczywiście są, ale są one tego warte. W użytkowaniu jeszcze nie wiem, bo mam za krótko, ale sądzę, że te koszty będą do ogarnięcia.Ważne, żeby zachować wszystkie parametry, jakie powinno się stosować w przypadku urzadzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych montowanych w sklepach.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015